Juni Skatte

Der sker så meget i mit liv, så jeg knap nok har tid til at opdatere min lille blog her.. Men tænker det er et typisk sommertræk:-) man har lyst til at komme ud og være aktiv.

Jeg har høstet lidt rabarber i min kolonihave, plus fået en god portion af min mor – fragtet hele vejen fra Jydelandet. Af det har jeg lavet saft og marmelade.

Jeg har også lige nået at lave nogle flasker med hyldeblomst sagt – så nu er der noget at drikke selv og noget at give som gaver:-)

Herhjemme er de første cherrytomater blevet røde og smager lækkert og sommerartigt godt.

Altanens træværk trængte allerede til slibning og oliering – så det har den stået på idag via egen håndkraft.. suk! Næste gang lejer jeg en eldreven slibefætter.. det var sku lidt hårdt for mine led og lemmer.. Men er meget glad for det færdige og lækre resultat – gulvet er helt blødt at gå på igen.

Ønsker alle en god sommer

Leave a comment